poniedziałek, 10 grudnia 2012

Z cyklu: co komu kupić?

Tak jak wcześniej zapowiadałam i obiecałam, że będę prezentować Wam propozycje różnych drobnych prezentów, więc dziś kolejna odsłona. Każdy z nas podczas czytania ksiązki lubi otulić się w ciepły koc. W między czasie podjadamy jakieś łakocie lub jeśli jesteśmy na diecie, to wciągamy świeże marchewki, albo brokuły. Jednak chyba każdy z nas zawsze coś pije. I tutaj pojawiają się różne możliwości. Jedni piją herbatę tylko w kubku inni w małej filiżance, a jeszcze inni w zwykłej szklance. A żeby było jeszcze weselej, to przeważnie tak jest, że każdy z nas ma swój ulubiony kubek, w którym pije tylko kawę, a w innym tylko herbatę. Tak mały dodatek potrafi wprowadzić nas w doskonały nastrój. No przecież nikt o zdrowych zmysłach nie chciałby wypić kawy z brudnego, bezbarwnego i poobijanego kubka?

Coraz częściej, to w czym podajemy ma tak samo duże znaczenie, jak zawartość. Staram się więc dobierać drobne dodatki do kuchni w kolorach dobrze nastrajających, radosnych, pastelowych. Od dawna jestem zakochana we wszystkich produktach znanej producentki Katie Alice, która, tak jak ja, zakochana jest w stylu shabby chic. Częstym motywem pojawiającym na dekoracjach wykonanych w tym stylu są róże oraz inne kwiaty. Katie Alice swoje pomysły czerpie z wzorów starych tkanin, tapet, a także z natury. Jedna z ciekawszych jej kolekcji jest właśnie kolekcja kwiatowa Cottage Flowers. Wiele ciekawych produktów możecie zakupić w sklepie, który juz wcześniej Wam polecałam Koszyk prezentów.


Wszystkie przedmioty z serii Cottage Flowers wykonane są w ciepłych, pastelowych barwach, składających się głównie z koloru kremowego, delikatnie różowego, pistacjowego. Ozdobione są oczywiście pięknymi motywami kwiatowymi, które doskonale wkomponują się do domu w stylu rustykalnym. Mnie osobiście cała seria bardzo uspokaja i sprawa, że śni danie w takim towarzystwie jest znacznie smaczniejsze. W moim domu pojawiły się dwa komplety. Jeden kubek i talerzyk deserowy Creame Floral możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.








Nie wiem dlaczego nie sfotografowałam drugiego zestawu. W każdym razie załączam zdjęcia ze strony sklepu, ale tylko tymczasowo.






Przedmioty wykonane są z wysokiej jakości porcelany, które można myć w zmywarkach i używać w mikrofalówce. Co sądzicie o tej serii? Przypadła Wam do gustu? Jeśli macie ochotę przyjrzeć się bliżej całej serii, to zapraszam do sklepu Koszyk prezentów.

14 komentarzy:

  1. piękne rzeczy w tym sklepie mają :) zobaczyłam zestaw małego kucharza i wow, szkoda, że taki drogi, ale rzeczywiście można tam znaleźć sporo pomysłów na prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakis czas można sobie pozwolić. Mi np.bardzo podobaja się lusterka,takie do torebki i cena przystępna jest.

      Usuń
  2. Ten jasny zestaw nawet ładniejszy od różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eteryczne, delikatne, pięknie pasowałyby do białej kuchni...jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W białej kuchni prezentowałyby sie najlepiej.Masz rację.

      Usuń