poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wyniki konkursu

Śnieżny poniedziałek nadszedł.Czemu nie mieszkam na Alasce? Tak bardzo kocham zimę, że chyba tam się przeniosę. Dziś także dzień ogłoszenia wyników. Bardzo serdecznie dziekuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że nadal będziecie zagladać na mojego bloga. Niebawem ogłoszę kolejny konkurs, w którym pula książek do wygrania wynosi już około 30.
Tak jak obiecałam, że jeśli będzie więcej niż 20 komentarzy, to wylosuję jeszcze jedną osobę, która otrzyma książkę niespodziankę.

Niestety nie mam żadnych zdjęć z przebiegu losowania,więc musicie mi zaufać.
Ksiązkę Bałaganotrzymuje:

Mamiczka

a książkę niespodziankę

Małgosia

Gratuluję i proszę zwycięzców o kontakt ze mną uam20@wp.pl w celu podania adresu do wysyłki.

4 komentarze:

  1. Ojej, ale strasznie się cieszę :)) Dziękuję bardzo. I gratuluję również Małgosi. Już wysyłam e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, fantastyczna wiadomość w ten poniedziałkowy szary dzień! Bardzo się cieszymy! I Mamiczce gratulujemy! Mail już poleciał :)
    Pula książek 30... fiu fiu fiu... księgarnię otwieraj! :))))

    OdpowiedzUsuń