sobota, 21 lutego 2015

Poniedziałkowe zawinacze

Postanowiłam trochę urozmaicić mojego bloga i dlatego w każdy poniedziałek będę zamieszczała na blogu ciekawe linki. Cały cykl będzie się nazywał Zawinacze. Niebawem Wam wyjaśnię skąd taka nazwa. Ci co mnie znają, pewnie się domyślają czeskiej pożyczki językowej. Od razu zaznaczam, że linki nie zawsze będą związane z książkami.
 
Matko, do czego te internety nas zaprowadzą?!
 
1. Wiem, że już po świętach i pewnie wszyscy z Was widzieli ten filmik z Bradem Pittem. Oczywiście z przymrużeniem oka. Nie ma to jak coroczna walka o karpia.
 
 
 
 
2. A może wybierzecie się w niezwykłą podróż, na niezwykłą wyspę królików?
 
3. A tego bloga pewnie znacie. Tylko ja jestem zacofana. Świetny pomysł. Też często mnie korci, żeby porozmawiać z kimś w tramwaju, albo autobusie.
 
4. I kilka ciekawych przystanków autobusowych. Ten z huśtawką podoba mi się najbardziej.
 
5. I na koniec coś czeskiego. Krótki dialog (po polsku!). Szmaticzku na paticzku i elektronicky mordulec, to przeszłość :)

 

2 komentarze: